dijous, 26 de novembre del 2009

LA DIGNITAT DE CATALUNYA..........QUINA POCA VERGONYA QUE TENIU!!!!


Aquest és un post d´emergència, un post de sotrac personal, de vomitera, de cop calent fet els primers cinc minuts lliures que tinc des de les 8 del matí (sí, aquí és penca). Vergonya d´Editorials, vergonya de premsa......ara vaig a treballar pel meu país, tinc reunions i després assemblea al Districte, no tinc temps, ara no puc estendre´m amb la vergonya d´avui. Editorials unitàries??? El que passa és que estan cagats ja que tenen por que el poble català s´aixequi després de la sentència, es tracta d´una patètica súplica sociata a Ecspanya, sí dic Ecspanya (em foten fàstic, i què), per implorar una enculada del TC amb vaselina, que sense dubtes ells creuen que faria menys mal que no pas una enculada directa i descarnada que et pugui deixar l´orifici completament encetat.....TOTS FERMS!! SALUT A LA PÀTRIA!! CATALUNYA NO ES VÉN!!

5 comentaris:

L'home del sac ha dit...

Veig que has pensat més o menys com jo, que potser més que defensar l'estatutet el que tenen és por, no del que faci el constitucional sinó del que pugui fer després el poble de Catalunya o alguns partits...

Peu de Ministre ha dit...

ben dit Gànguil! no els en deixarem passar ni una!

Anònim ha dit...

Clar i contundent! Aquest Editorial dictat per el stablishment actual pregant pel manteniment de l'estatutet retallat és vergonyós i indigne. Una mostra que l'Estat propi és una mica més a prop!

andreu ha dit...

Totalment d'acord. Estan cagats, i m'agrada.
LA DIGNITAT DE CATALUNYA ÉS L'INDEPNDÈNCIATA

eda ha dit...

live119|live119論壇|
角色扮演|跳蛋|情趣跳蛋|煙火批發|煙火|情趣用品|SM|
按摩棒|電動按摩棒|飛機杯|自慰套|自慰套|情趣內衣|
潤滑液|內衣|性感內衣|自慰器|
充氣娃娃|AV|情趣|衣蝶|

G點|性感丁字褲|吊帶襪|丁字褲|無線跳蛋|性感睡衣|